موسسات خيريه براي از بين بردن فقر فرهنگي تلاش کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 57
نویسنده : موسسه خیریه قمر بنی هاشم خرامه
دکتر مسعود عليايي در جمع اعضاي هيئت امناي و کارکنان موسسه خيريه بني هاشم(ع) شهرستان خرامه اظهار داشت : اين موسسه در راستاي از بين بردن فقر فرهنگي در جامعه پيش قدم بوده است و علاوه بر توزيع بسته هاي غذايي به خانواده هاي تحت پوشش اين موسسه  بسته هاي فرهنگي که شامل قرآن ،نهج البلاغه ،سي دي و کتاب ادعيه و زيارات و توضيح المسايل است اهدا مي کند.
وي تاکيد کرد:مسير نااميد کردن دشمنان از مسير همراهي مردم مي گذرد و اين مهم زماني محقق مي شود که ما در امر به خدمت رساني به جامعه از هيچ تلاشي فرو نگذاريم .
دبيرموسسه خيريه قمر بني هاشم (ع)خرامه بيان نمود: هرکس به مردم کمک کند نه تنها امروز بلکه نتيجه آن را در نسلهاي بعد ازخود خواهدديد.
عليايي برارتقا سلامت جامعه تاکيد کرد وافزود :هرچقدر بتوانيم سطح سلامت بين افراد فقير و غني را نزديک کنيم در اين حوزه پيشرفت قابل ملا حظه اي خواهيم کرد
وي با بيان اينکه دشمنان از هر طريق ممکن براي ضربه زدن به اين نظام مقدس استفاده مي کنند و تحريم هاي  اقتصادي در همين راستا مي باشد افزود:نظام اسلامي با قدرتمندي و با جهاد همه جانبه در اقتصاد وضعيت اين تحريم را يکي پس از ديگري شکسته و دشمنان را از اهداف پليدشان مايوس مي کند.
دبيرموسسه خيريه قمر بني هاشم (ع)خرامه با اينکه در موسسات خيريه پل ارتباطي افراد ثروتمند و فقير است  ادامه داد:موسسلات خيريه بايد اعتماد بيشتري از مردم رابه خود جلب کنند تا بتوانند درجلب مشارکت هاي مردمي و  پيشبرد اهداف موسسات خيريه موفق باشند. 
عليايي با اشاره به اينکه مال و دارايي بايد با بذل و بخشش افزايش مي يابد  اظهار داشت:با دادن خمس و زکات هيچ وقت فقير نمي شويم و هرکس به خدا اعتماد کرد و خمس و زکات خود را پرداخت کرد قطعامالش زياد مي شود.
وي گفت:اين موسسه تنها موسسه خيريه در شهرستان است که از آذرماه  89  تاکنون در حال فعاليت در شهرستان است  و همانند کميته امداد و بهزيستي سعي در شناسايي افراد مستمند و سعي در برطرف کردن نيازهاي نيازمندان  دارد.
دبيرموسسه خيريه قمر بني هاشم (ع)خرامه بيان داشت:باتوجه به بازرسي هايي که از طرف بازرسين موسسه به طور نامحسوس انجام مي شود،تلفنهاي مردمي ،درخواستهاي کتبي ومعرفي از طريق ارگانها ونهادهاي دولتي ازنيازمندان ومقدار نياز آنها اطلاع پيدا مي کنيم. 
عليايي  يادآور شد:بيش از 70 خانواده نيازمند تحت پوشش اين موسسه خيريه هستند که از کمک هاي ماهيانه بهره مند مي شوند
وي خاطر نشان کرد:اين موسسه باهدف شناساندن خانواده هاي ايتام بي بضاعت در سطح شهرستان خرامه وحمايت مادي معنوي وفرهنگي براي آنان وتلاش در جهت ريشه کن کردن فقر در اين خانواده ها تا رسيدن به خود کفايي آنان تشکيل شده است .
دبيرموسسه خيريه قمر بني هاشم (ع)خرامه به تشريح فعاليت هاي موسسه از بدو تاسيس تاکنون پرداخت و افزود:بيش از 12 ميليون ريال کمک بلاعوض شده است ،اهدا 24 سرويس جهيزيه به زوجهاي جوان نيازمند،اعزام  رايگان 45 نفراز افراد تحت پوشش اين موسسه  به مشهد مقدس و برگزاري اردوهاي سياحتي  زيارتي،ذبح 9را گوسفند ،توزيع 700 سبد غذايي  به همراه بسته هاي فرهنگي به ارزش تقريبي  بيش از 15 ميليون ريال و توزيع  400 پرس غذا از جمله خدمات اين موسسه به افراد نيازمند و تحت پوشش اين موسسه  کمک شده است.
عليايي  افزود: در ماه مبارک رمضان امسال 50 سبد غذايي به ارزش 30 ميليون ريال به خانواده هاي نيازمند و تحت پوشش موسسه  اهدا خواهد شد که اين بسته هاي غذايي شامل گوشت برنج ماکاروني سويا روغن مي باشد.
دبيرموسسه خيريه قمر بني هاشم (ع)خرامه  از مسئولين خواست تا باشناسايي ومعرفي افراد خير ونيکوکار به موسسه وکمک فکري ومالي به پيشبرد اهداف اين موسسه کمک بکنند.
عليايي در پايان گفت:خيرين مي توانند کمک هاي نقدي خود را به شماره حساب 2081399792 جام بانک ملت واريز نمايند تا در اين کار حسنه شريک باشند و توشه اي را براي آخرت خود ذخيره نمايند.


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com